Valkama-kauppa

TIETOA LEIRISTÄ

Alla oleva tieto on vanhaa. Leiriä ei järjestetä kesällä 2020 koronaviruksen takia. Leiri järjestetään ehkä kesällä 2021. Tietoa tulee lisää myöhemmin.

********************

Tervetuloa Valkamalle, Valkama on partioleiri

Valkama järjestetään 15.–23. heinäkuuta 2020 Hangossa. Leirille voivat osallistua lapset ja aikuiset. Ei tarvitse olla partiolainen.

Leirillä on mielenkiintoista ohjelmaa. Leirillä nukutaan teltassa ja uidaan. Ohjelmassa saa uusia elämyksiä. Leirillä voit yllättyä iloisesti.

Sudenpennut, seikkailijat ja perheet ovat leirillä lyhyen ajan. Lyhyt leiri on 15.–18.7.2020

Leirin hinnat

  • Pitkä leiri 210e ja lyhyt leiri 105e
  • 13.2 hinta nousee, pitkä leiri 225e ja lyhyt leiri 120e
  • 4–6-vuotiaat -50% hinnasta ja 0–3-vuotiaat ilmaiseksi
  • Päiväleirimaksu 40e/päivä
  • Vierailupäivä 20e
  • Leirimaksuun on mahdollista hakea avustusta. Jos haet avustusta, ilmoittaudu 12.2. mennessä.

Pikafaktat

  • 15.–23. heinäkuuta 2020 Hangossa
  • Valkama on tarkoitettu kaikille
  • Osallistujia on noin 3000
  • Partiomaista ohjelmaa jokaiselle
  • Ilmoittautuminen 11.12.2019–4.3.2020

Leirillä on vuosiloma- ja kesätyöturva. Ilmoittautumisen voi perua 31.5.2020 asti jos saat kesätöitä tai et saa vuosilomaa.

Mikä on piirileiri?

Piirileiri on Uudenmaan Partiopiirin suurin tapahtuma vuonna 2020. Leirillä opitaan uusia retki- ja leiritaitoja. Leirintekijät oppivat ison tapahtuman järjestämisestä. Partiosta voit löytää uuden harrastuksen. Valkamalla voit kokeilla leirielämää.

Tervetuloa mukaan Valkamalle!

Valkaman esteettömyys- ja moninaisuuspäällikkö ([email protected]), sekä leirin projektikoordinaattori
auttavat tarvittaessa.