TIETOA LEIRISTÄ
********************
Tervetuloa Valkamalle, Valkama on partioleiri
Valkama järjestetään 11.–18. heinäkuuta 2021 Hangossa. Leirille voivat osallistua lapset ja aikuiset. Ei tarvitse olla partiolainen.
Leirillä on mielenkiintoista ohjelmaa. Leirillä nukutaan teltassa ja uidaan. Ohjelmassa saa uusia elämyksiä. Leirillä voit yllättyä iloisesti.
Sudenpennut, seikkailijat ja perheet ovat leirillä lyhyen ajan.
Leirin hinnat
- Tulossa lähiaikoina
Pikafaktat
- 11.–18. heinäkuuta 2021 Hangossa
- Valkama on tarkoitettu kaikille ikäkausille, aikuisille, perheille ja ei-partiolaisille
- Osallistujia odotetaan yhteensä jopa 3000
- Partiomaista ohjelmaa jokaiselle ikäkaudelle aikuiset mukaan lukien
Mikä on piirileiri?
Piirileiri on Uudenmaan Partiopiirin suurin tapahtuma vuonna 2021. Leirillä opitaan uusia retki- ja leiritaitoja. Leirintekijät oppivat ison tapahtuman järjestämisestä. Partiosta voit löytää uuden harrastuksen. Valkamalla voit kokeilla leirielämää.
Tervetuloa mukaan Valkamalle!
Valkaman esteettömyys- ja moninaisuuspäällikkö ([email protected]i), sekä leirin projektikoordinaattori
auttavat tarvittaessa.